Здравейте. Смених си свещите сам, но понеже съм прост не разкачих клемата на акомулатора. Светна ми лампата на еъбега и се чудя какво да я правя. Предполагам е записал грешка компютъра. Въпроса ми е има ли начин да се изчисти тази грешка освен с диагностика?
Известие
Collapse
No announcement yet.
Светна еърбега
Collapse
X
-
Здравей, от смяната на свещите ти няма как да се получи тока, че да се регистрира грешка от модула на еърбег-а. За да се случи последното е необходимо да дадеш контакт с разкачен куплунг на някоя от възглавниците или да има грешка в самия модул. така че при теб може да се е появил като съвпадение някакъв проблем с еърбега. При смяната на свещи няма нужда от откачане на акумулатора.
Грешката няма как да се разчете и/или изтрие без диагностичен интерфейс при твоя модел еърбег модул. Ако искаш драсни едно ЛС да изчистиме грешката.Alfa Romeo 146 1.6TS '97
За мерси, не ме търси!
Comment
-
Първоначално публикувано от Viktor_Здравей, от смяната на свещите ти няма как да се получи тока, че да се регистрира грешка от модула на еърбег-а. За да се случи последното е необходимо да дадеш контакт с разкачен куплунг на някоя от възглавниците или да има грешка в самия модул. така че при теб може да се е появил като съвпадение някакъв проблем с еърбега. При смяната на свещи няма нужда от откачане на акумулатора.
Грешката няма как да се разчете и/или изтрие без диагностичен интерфейс при твоя модел еърбег модул. Ако искаш драсни едно ЛС да изчистиме грешката.
Comment
-
И аз имах неблагоразумието да запаля колата с откачен куплунг ербега на волана и ми светна лампата на ербега /явно е записала грешка/ и днес в Динекспрес /другаде нямаха точно тази версия на моя ербег/ ми изчистиха грешката и лампата изгаснаFORD FOCUS ST 2.0 EcoBoost 250 hp, 13'
LANCIA DELTA III 1.9 Twin Turbo Multijet 190 hp. 844A1000 EXECUTIVE 10`
LANCIA LYBRA 2.4 jtd 140+ hp. 839A6000 EXECUTIVE 02`
LANCIA LYBRA 2.4 jtd 150+ hp. 841C.000 EXECUTIVE 03`ex.
ALFA ROMEO 156 1.6 TS 16V AR67601, ГИ 97`ex.
LANCIA DEDRA 1.6 835A1000 90`ex.
Comment
-
Тия грешки са от "гъзния" датчик (или сензорна възглавничка) в седалката до шофьора.
Просто се скапва след време. Изчиствате грешката и след няколко дена/седмици пак светва. И така докато ти скъса нервите. Ненатоварена (без пътник) има съпротивление 330 kOhm, натоварена около 3,5 kOhm.
Проблема е, че когато лампата на ербега свети, нито една възглавница няма да се отвори при удар.
Отрязвате кабела, запоявате едно съпротивление 4,7 kOhm, после изчиствате грешката и си свиркате.
П.П. Преди всичките тия манипулации откачайте акумулатора, за да няма бум-бум и облаци талк
Comment
-
Първоначално публикувано от pinkoТия грешки са от "гъзния" датчик (или сензорна възглавничка) в седалката до шофьора.
Просто се скапва след време. Изчиствате грешката и след няколко дена/седмици пак светва. И така докато ти скъса нервите. Ненатоварена (без пътник) има съпротивление 330 kOhm, натоварена около 3,5 kOhm.
Проблема е, че когато лампата на ербега свети, нито една възглавница няма да се отвори при удар.
Отрязвате кабела, запоявате едно съпротивление 4,7 kOhm, после изчиствате грешката и си свиркате.
П.П. Преди всичките тия манипулации откачайте акумулатора, за да няма бум-бум и облаци талкPeugeot 607 2.7 HDI 204 hp
EX: Alfa Romeo 156 1.8 TS 144 hp ГИ
EX: Alfa Romeo 146 1.6 Boxer
Comment
-
Колеги проблема не е решен и до ден днешен. Има ли някой при който да я закарам и да прегледа от какво може да е? Ходих при Бобо преди време и той не можа да се свърже с централата. Каза че било централа ама на мен ми се иска някой да погледне проклетата кола преди да се хвърля в скъпи ремонти като този. Има една приказка, че на чужд гръб и 100 тояги са малко. Просто моля ако може да ме насочите към някой който да се заеме сериозно и да провери всичко преди да ми каже, че трябва да сменя цялата кола.Peugeot 607 2.7 HDI 204 hp
EX: Alfa Romeo 156 1.8 TS 144 hp ГИ
EX: Alfa Romeo 146 1.6 Boxer
Comment
-
Колега,
ти не знаеш ли, че централите за еърбега са проблем?
156 между 10`97 - 12`2000 използват една френска централа, която дава много ядове. Затова и след тази дата я сменят с друга, която вече не дава проблеми...
Проблема обикновено се решава с нова централа, може и втора употреба, но това решение е ден до пладне...
Comment
-
Колега имах подобен проблем,само че при мен лампичката на бега светна след като ми беше паднал акумулатора,забравил бях ключа на контакт и се опитах да я запаля с кабели(кабели от акумулатора на комшията) и тогава ми е изгърмяла централата,закачам на компютър вижда се грешката обаче не се триеше,майстора каза че е централата е аут,смених централата и всичко се оправи156 2.4 jtd 2001 Sportwagon Sony,Hertz,Boss & JBL sound
KONI sport adjustable suspension kit,Big BREMBO brake kit
Cinquecento 1.1i 1998 Sporting
Subaru İmpreza 2000 turbo 1999 Sportwagon
Comment
-
Първоначално публикувано от barash Покажи съобщениеКолега имах подобен проблем,само че при мен лампичката на бега светна след като ми беше паднал акумулатора,забравил бях ключа на контакт и се опитах да я запаля с кабели(кабели от акумулатора на комшията) и тогава ми е изгърмяла централата,закачам на компютър вижда се грешката обаче не се триеше,майстора каза че е централата е аут,смених централата и всичко се оправи
Comment
Comment